?

Log in

Teh Starship
Fighting the lano since 2006!
OVERHEAT 
12th-May-2008 03:42 am
Omg, I am back. 2 starship posts in the course of a few hours?! THAT IS RIGHT, BITCHES!

Granted, I have been busy re-sizing all of these for you, but whatever, now I am done and it was sooo worth it.

...

Lol. ANYWAY

So.. here is a photo from when me and Vivian and Mummipappa went to eat at Egons. I.. don't know why.


Now let's move on to the apartment. AWESOME. Omg, miss so much.




HELLO AMAZING CURTAINS!


















Wow. That was amazing. Anyway. No one could say we weren't pro-Norway!




Good times were had by all. Often.


Apples of DOOM!


Quite a lot of post came from teh starship.




BONDS 4 LYFE!




OMG! ALTADOR CUP! The memories! THE BRAVE FIGHT!




HARD WORK!








I lived on these during exams.


The time we went into town. Wtf did we name this bird again?


<3


mmmm..




why didn't i take more photos of stuffs? >_>


Responsible BBQ. (Did we use the textbooks.. WHO KNOWS!)








CLEAN STARTROOPERS!


Baking is fun!




COSY TIMES.


Classic starship.


I think this was right before the Eurovision contest...








Typical Sunday dinner.. OM NOM NOM!




Bitches woke us up at 7 am. -__-


STARSHIP SPECIAL! HAM UNDER CHEESE AND PEPPERONI!




I apologize for the lack of enthusiasm while writing this, but... yeah, I am lazy. Mwah!

CRAZEH!


Lemony Snicket - Bite
Comments 
12th-May-2008 03:58 am (UTC)
haha, everything looks suspiciously tidy in those first few pictures XD i should post that photo of teh starship kitchen at its most untidiest >__< or maybe not, our parents might see it, haha.

HOLY FAKK THOSE WERE GOOD TAJMS, KARI.
This page was loaded Feb 27th 2017, 1:41 pm GMT.